Salut,

Am întrebat și la lansare dar nu am primit un răspuns satisfăcător (sau
a fost dat când eram deja afară la fumat):

Sunt curios care au fost motivele (tehnice?, comerciale?) pentru care
s-a ales soluția a două distribuții diferite pentru modele de utilizare
diferite ? Ce anume a împiedicat o singură distribuție dar cu două
șabloane de instalare ?

Mult succes,

Dumitru

PS. Lăsăm la o parte copilăriile cu "siguranța națională" bune doar
pentru activat keywords la jurnaliști.