On 1 septembrie 2015 13:12:49 CEST, Laurentiu STEFAN
<laurentiu.ste...@gmail.com> wrote:
>A mers sa vad din internet IP-ul C dupa ce i-am dat modprobe 8021q
echo "VLAN=YES" >> /etc/sysconfig/network
daca nu ti-a zis ISPul sa folosesti VLANuri, ramine valabil ce ti s-a spus pina
acum. Daca ti-a spus iar tu nu ne-ai zis si asta... ramine valabil ce am spus
cu IPADDR1/2 dar device name tb intr-adevar sa fie eth.1 (sau cit a zis ISPul).
Avind insa in vedere ca implicit switchurile au toate porturile in vlan 1, cred
ca ti-a mers din intumplare