On 02-Sep-15 1:26 AM, Stefan Cristian Brindusa wrote:

> In schimb, nu inteleg de ce ne invartim in jurul scopurilor noastre si de
> ce as fi interesat vreo clipa sa raspund la intrebari cand nu se ofera
> feedback constructiv? Ci mai degraba doar intrebari fara cercetare inainte
> (gen argent-gentoo frozen ebuilds) ?

(1) Ca să pot contribui la un proiect trebuie să înțeleg și să fiu de
acord cu scopurile lui. Poate scopul vostru este să construiți cea mai
talmeș-balmeș distribuție just for the fun of it (exagerare voită ca să
pun mai bine în evidență ideea).

Aceste întrebări _sunt_ feedback constructiv, chiar dacă nu întotdeauna
de natură tehnică. Dacă cineva și-a pus aceste întrebări înseamnă că nu
au fost suficient de bine expuse și/sau tratate.

> I mean, scoate un Argent, fa-ti de cap cu el, si da-ma cu capul de pamant
> ce slab e ISOul. E mai simplu, sincer.

(2) De ce ar depune cineva acest efort dacă nu este convins de (1) ?

O distribuție nu are numai parte tehnică în ea. La fel de mult contează
și partea de comunicare / colaborare. "Nu înțelegi tu ce extraordinar e
ce facem noi" nu este o comunicare validă pentru multe persoane, mai
ales cele al căror timp este limitat de alte responsabilități și atunci
preferă să-și aloce timpul către lucruri despre care sunt convinși că
vor face o diferență.

Sunt sigur că ești bine intenționat și foarte mândru de infrastructura
pe care ați creat-o dar fără supărare și cioara este mândră de puiul ei.
Asta nu înseamnă că nu este mai puțin cioară. Deocamdată nu m-am uitat
la pui să văd dacă e cioară sau găină pentru că este mult mai simplu să
mă duc direct acolo unde știu clar din experiență că sunt găini.
Convinge-mă că păsăretul de la tine din ogradă este compus din găini și
nu din ciori și am să vin la tine să mă aprovizionez.

Dumitru "astăzi sunt în dispoziție lirică"