Cand vorbim de administratie publica ne gandim de fiecare data la contracte
de un anume fel :)
Daca citesti in text, scrie ca le-au dat laptopuri fara editor de texte si
fara skype. Ce naiba, ca skype merge si pe slackware ( kind of :) )
Daca nu sunt incredibil de prosti adminii lor ( ceea ce nu cred) ramane
varianta Macovei :)