On 9/9/2015 8:10 PM, Mișu Moldovan wrote:

> Săr'mâna!  Am încercat oferta chinezilor pentru un site căruia îi
> expirase ieri certificatul self-signed și chiar e gratuită, mai nou
> pentru 3 ani…  Cu ocazia asta am bifat și un A+ la testul SSL de la
> Qualis, dat fiind că-mi permit să ignor IE pe XP și Java 6.  :-]
sa nu uiti sa bagi si ocsp stapling, daca poti si vrei sa-ti mearga si
bine, se cam simtea delay-ul fara
oricum, daca vrei ceva cat de cat minim respectabil, merge un 5$ pe an,
dar pentru balarii personale,  era mult prea mult in cazul meu
ti-ai bagat si HSTS ? ca altfel nu cred ca pupi A+ pe ssltest

Alex