"Nenea" V3n3rix - ia spune matale ce e ala Ezan si cum se manifesta treaba
ista ? Daca zici ca esti musulman inseamna ca esti ala de patchuieste
kernelul pentru ca esti singurul de pe acolo.

Gresesc ? Caz si mai grav pentru un programator de talia ta.

Reprezinti firma omule. Iti dai cu tifla in freza si le dai si celorlalti.

In atatea randuri de la inceputul thread-ului ( 23 de zile ) , nu ati fost
capabili sa incropiti o fisa tehnica.

Hopaaaaa, dar ziceai ceva de popa. Acum esti musulman ?

Si parca la inceput spuneati ca si criticile sunt de folos. In loc sa
invatati din critica va afundati si mai tare.

Daca erai colaboratorul meu sau angajatul meu, te bagam instant la
denigrarea firmei. Iar cand zic ca te bagam la asa ceva chiar vorbesc
serios tinand cont ca totusi am o mica firmulita de IT&C.

Apropos. Musulmanul din tine, Kurban Bayram Quayirli Bolsin Arcadaş!
Pe 25.09.2015 21:42, <vene...@rogentos.ro> a scris: