@Florin - ma stii de ani de zile. Nu am reactionat decat atunci cand cineva
a inceput sa o ia pe aratura.
Cu declaratii privind ceva popa ce nu canta de sapte ori ; ca il doare in
.....beeeeeep.
Toate astea sub semnatura rogentos.ro
Daca Petre a ajuns sa le ceara public ( pe trei septembrie ) sa ii stearga
numarul de telefon din agenda , inseamna ca este un substrat . Nu crezi ?
Apoi episodul asta in care omeneste Ceri niste specificatii , ceea ce este
de bun simt si esti trimis la plimbare fix de un membru al echipei desi ai
formulat o intrebare cat se poate de coerenta si la obiect.
Altii de pe lista, de asemenea, cer specificatii si se duce discutia la
premii Nobel pentru fizica.
Dar Baietii astia unde erau cand Cosmin Gorgovan impreuna cu colegul
castigau concursuri internationale de Robotica cu un router Asus , ceva
Linux pe el si camera web . Era membru pe acilea.
Omul a ajuns la Cambridge.
De Serghei Amelian nu cred ca stiu baietii.
Robert Datcu ? nici atat.
Sorin Toma de la TFM Linux - iar baietii aia nu faceau atata tam-tam si
chiar erau super ok.
Si multi altii.
Apoi mai e faza ca in loc sa ai mailul cu numele tau postezi cu pseudonim.
Iar nu da bine la marketing.
Mie si altora nu ne e rusine sa postam cu numele complet.

In fine , ma opresc aici si astept acel Forward de care a zis Stefan sa vad
ce se scrie in el.

Doar daca nu voi fi provocat in vreun alt fel