In general cand editezi fisiere ai de ales intre "fac truncate pe fisier si
scriu contentul nou in el" sau "scriu intr-un fisier langa si dupa aia fac
mv". Approachul al doilea e atomic si nu risti sa vezi versiuni trunchiate
ale fisierului, primul pastreaza inode-ul dar cu potentiale probleme de
consistenta.

Parerea mea e ca al doilea approach e mai sanatos dpdv consistenta, daca
iti pasa de extra metadata pe fisierul ala, poti face extra checks inainte
de mv. Am vazut si oameni asa  disperati dupa sa nu miaune HIDS ca s-a
schimbat inode-ul ca preferau prima solutie. Parerea mea e ca oamenii aia
au prioritatile gresite.

--
P.