> [...]
> Eu am folosit LAM ( dar e prea samba-centric) si phpldapadmin ( frumos, dar
> prea mare si object-oriented). Ma rog, cu niste template-uri bine facute il
> poti customiza destul de frumos (chiar facusem asta), dar fiind mare e si
> lent.
> Ceea ce mi se pare ca ar fi util pentru multi ar fi un manager micut, care
> sa de bazeze doar pe atributele de inetOrgPerson pentru a putea face
> management, cum ziceam, user-oriented ( adauga useri, grupuri, schimba
> parole , nu "adauga obiecte" cu o mie de atribute. Partea cu obiecte din

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LDAP_software

Eu zic ca in 2015 ar trebui totusi sa folosesti ce exista, ca decit  daca
vrei sa-l pui intr-un router cu 32 mb RAM cam oricare o sa fie folositor si
crede-ma la un moment dat o sa-ti trebuiasca cine stie ce optiune care nu o
ai si tot la ceva mai complex ajungi.