Salut Mircea,

mpt-status nu are (a avut?) altceva în documentație decât /dev/mptctl.
Dat fiind că :
- mpt-status nu face altceva decât să raporteze o stare
- ioc, sper să nu greșesc, vine de la inversion of control

Aș zice că device-ul exportat de controller, nu poate fi nici /dev/mpt*
nici /dev/ioc* ci /dev/sg* (la vremea aia : smp_utils).

Doru