In afara de video/audio , prin skype se mai si trimit mesaje text. Chestia
e ca toate convorbirile si tot textul poate fi decriptat daca trece la mine
prin router, intelegi? Si eu vad inregistrarea video/audio , tot ce-ai
scris si tot ce-ai primit + tot ce-ai vorbit prin microfon sau ce-ai
transmis prin webcam sau ce-ai receptionat trece prin router. Nu doar
parolele au fost decriptate.
Daca mai aveti intrebari sunt aici sa va raspund.
PS: am fost in Ukraina la razboi in Donbass, insa ieri niste evrei de prin
Bucovina si Moldova mea m-au provocat pe irc.lug.ro Nu vor sa
constientizeze ca moldovenii , muntenii si ardelenii sunt frati, din contra
incearca sa ne dezbine, le-am ars placile de retea si au inghitit galusca,
au zburat de pe server.
http://www.miscarea.net/doina-varianta.htm
https://www.youtube.com/watch?v=ovIoPE8RzwA
https://www.youtube.com/watch?v=F6RO3EEeMsg