On 10/04/16 19:28, Paul Lacatus wrote:
> Am pe raspi 3 cu touch de 7" 800x600 un ubuntu mate 16.04 .
> Problema e ca nu prea pot configura nimic pentru ca toate
> ferestrele sunt gândite cred ca pentru 1024x768 si nu pot accesa
> partea de jos. Ferestrele nu pot fi ridicate peste limita de sus a
> ecranului. E vreo posibilitate sa elimin constrain y din terminal
> sa pot accesa si eu ferestrele de setari ?

E de la managerul de ferestre (metacity?), care „știe el mai bine” și nu
te lasă să scoți bara de titlu în întregime în afara ecranului vizibil.
 Instalează un manager de ferestre decent și înlocuiește-l pe cel
curent, cel puțin temporar.  xfwm4 și cwm fac ce ai tu nevoie, de altele
nu știu.  Te ajută și opțiunea --replace la faza asta.