Drunk man anti-method anyone? Iti propun sa cauti utilizare
(cpu/ram/disk/network), saturare ( ce nu mai face fata, ai io/wait, etc.),
errors (orice sistem transmite semnale, vezi unde sunt semnalele problemei
tale, poate nu sunt la mysql).

De ce nu incepi prin a monitoriza serverul?

My 3 cents sunt ca daca ai o abordare stiintifica vei avea rezultate
incremental mai bune…daca apesi multe butoane probabil ca nu o sa stii care
dintre ele ti-a rezolvat problema si este doar o chestiune de timp pana cand o
iei de la capat.