DNS Server : bind
Daca nu vrei sa ai (si) pe ala sub “administrare”, feel free sa iei DNS service
; sunt foarte multe optiuni pe piata, in functie de ce nevoi ai recomand :
- DynDNS (da, chiar dupa ce au avut problemele mari de acum ceva timp ; doar
n-o sa-ti tii toate ouale intr-un singur cos, nu?)
- Amazon Route53
- Cloudfare
Daca nu vrei sa investesti bani in afacerea asta (dar ai timp) si/sau perioada
de downtime a DNS-ului (ca si serviciu) costa mai putin decat un abonament la
una din solutiile hosted de mai sus - pune-l pe undeva prin Internet cu TTL
mare (aka “la un prieten”).
Succes.
--
Have a nice one,