În 2016-12-09 09:08, Mihai Badici a scris:
> Salut,
> Am facut recent o customizare pentru cineva pe un router cu openwrt.
> Ceea ce m-a facut sa ma gandesc cum se poate automatiza aceasta
> operatie
> (descarcarea unui anume config sa zicem). Asta e mai mult dilema mea
> decat a
> clientului :)
> Ceea ce imi vine in minte e sa am un mic script in init, care sa
> descarce
> "adevaratul script" de la o adresa fixă . Am mai facut asta in trecut
> cu
> [...]

   Sau poate te gandesti la alt model de router(nu am idee despre ce fel
de model ai tu pt treaba asta) din gama Mikrotik care stie sa faca exact
ce vrei tu. Il pornesti si i-l incarci cu un anume fisier de
setari/configuratie(se poate face si prin ssh daca vrei). Au si o
imagine de tip cloud/virtualizata(x86 parca) free cu care te poti juca
cat sa vezi despre ce e vorba. Si pretul e decent. In plus o sa ai mai
multe update-ri in 3 luni pe mikrotik decat pe openwrt intr-un an
intreg.

- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php