Inteleg !
Pe serverul ala tineti diverse proiecte , design mobilier , alea trebuie
preluate si trimise la masina CNC , prelucrate cat mairapid in AutoCAD dupa
necesitatile clientului , salvate iar acolo .......
O adevarata incurcatura de mate .
Ca sa nu mai zic ca probabil serverul ala e ALL IN ONE , server de fisiere
, ftp , cine stie ce evidente sau softuri de facturari la care au acces
remote , etc , etc.