> Salut,
> Pana acum nu mi-am pus problema, pentru ca "just works" dar azi voiam sa
> verific o adresa din uk si am:
>
> whois x.co.uk
> connect: Network is unreachable
> ( unde x egal cu orice)
>

> Inteleg ca se poate intampla sa nu mearga serviciul, dar de cand folosesc
> whois e prima data cand mi se intampla.
> Intrebarea e: se intampla relativ frecvent si nu am patit-o eu pana acum
> sau e un fapt iesit din comun? Sau o fi  un co.uk-exit? :)

"connect: network is unreachable" nu e e de la whois, e de la syscallul
connect(2) care a iesit cu ENETUNREACH si inseamna ca la conexiunea tcp
initiata de kernel spre unul din serverele de whois intrebate (desi e
foarte probabil ca clientul tau sa se duca direct la whois.nic.uk) pe
portul 43, a primit inapoi un icmp  de tip 3 ("Destination unreachable") cu
codul 0 ("Network unreachable") care cel mai probabil a fost generat de un
router undeva pe drum care nu mai avea nici o ruta spre 213.248.242.41 sau
cat era la momentul ala.

TL;DR: au si englezii excavatoare.

--
P.