Salutare,

Am un isc-dhcp 4.2.5, pe un centos 7.3.1611 cu (sa zicem doua placi de
retea):
enp1s0f0 - 10.129.1.34/30
enp6s0f0 - 192.168.0.1/24

Momentan e pus fortat sa asculte pe enp1s0f0 din unit file, pentru ca mai
multe relay-uri imi arunca request-uri pe enp1s0f0, din subnet-uri rutate.
Daca nu l-as forta, ar incepe sa raspunda in reteaua locala (enp6s0f0). De
exemplu:
subnet  10.130.0.0 netmask 255.255.255.0 {
  range 10.130.0.101 10.130.0.200;
  option routers 10.130.0.1;
}
subnet  10.130.1.0 netmask 255.255.255.0 {
  range 10.130.1.101 10.130.1.200;
  option routers 10.130.1.1;
}
In reteaua locala (enp6s0f0), am un dhcp windows, la care as vrea sa renunt.
Intrebarea mea este: cum ii "explic" ca pe enp6s0f0 sa raspunda numai din
subnet-ul 192.168.0.0/24 (asta e usor, ca pot sa pun un host bogus cu
fixed-address), dar restul de subnet-uri sa raspunda numai la request-uri
care vin pe enp1s0f0?

Si varianta 2 (avansata): daca schimb dhcp-ul de pe centos cu un
dhcp-relay, asta o sa stie sa preia in mod corect request-urile care vin pe
enp1s0f0 de la celalalte relay-uri plus request-urile din reteaua locala
care vin pe enp6s0f0 si sa le forwardeze catre alt server de dhcp (windows
- da, stiu) pe o a treia placa de retea? Adica dhcp-ul de pe windows o sa
vada subnet-urile de la relay-urile originale, ca sa raspunda in mod corect?

Merci.
--
Beware of programmers who carry screwdrivers.