Eu am facut un "trim" la linia aia cu tr ca sa ma apropii exact de ce
voiam sa intreb :-)
De fapt, in acea linie verific daca exista foderul respectiv (case
insensitive) si daca da vreau sa scriu in el mesajul. Daca nu, creez
folder si scriu in el. Din cauza asta variabila MATCH nu prea ma ajuta
dupa ce ajunge in al doilea filtru.

E bash 4, dar am rezolvat-o altfel:

:0:
    * ^Subject: alabala.*
    | VAR=`echo $MATCH | tr [:lower:] [:upper:]`; mkdir -p $VAR ; \
    cat > $VAR/$VAR-`date +%s`.eml

Nu mi-am dat seama ca pot face 'cat' la mesaj la final si acolo il pot
directiona cum vreau.

Chestia cu variabila insa cred ca nu se prea poate, am tot cautat pe net
si nu gasesc nimic.

Multumesc,

Catalin Bucur