Salutare.
Am în ogradă câteva servere mai vechi care trebuiesc migrate pe VM.
Problema e că serverele au relativ multe subinterfețe vlan (30+),
majoritatea care nu au corespondent în platforma VM.

Vreau să pot analiza traficul inițial/terminat în aceste servere pe toate
interfețele VLAN pentru a putea avea o idee mai bună despre ce mai e
relevant pe acolo pentru a putea face un redesign.

Mă gândeam la chestii gen:
1. iptables -j LOG pus înainte de regulile de acces, dar după accept
RELATED,ESTABLISHED, doar că trebuie să perii dmesg-ul (sau parcă îl pot
loga și într-un fișier) pentru raportare...
2. sflow (sau un prieten de-al lui) care să îmi exporte netflow către un
collector (am nfsen disponibil). Aici avantajul e că pot face ce query-uri
vreau eu să înțeleg mai bine ce e relevant. Ceva recomandări de tool pentru
export metadate?

Alte recomandări?
Mulțumesc