Am instalat  ubuntu 18.04 pe o masina cu functionalitate de desktop in reteaua de acasa . Routerul este EdgeRouter X care tine cu dnsmasq si zona .local cu toate jucariile de acasa  si sunt destule . Dupa instalarea standard in resolv.conf am  ca singur name server 127.0.0.53 , am zona paul.local dar nu rezolva nimic din zona paul.local .  Incerc la NetManager sa ii spun de dns=default , opresc systemd-resolv, imi apar in resolv.conf nameserver 10.1.1.1 ( router) si 8.8.8.8 ( al doilea) , nu mai apare paul.local si tot nu rezolva nimic din local. E foarte important pentru mine sa rezolve zona paul.local , ca toate celelalte masini din retea dar nu-l pot stapani . Un pic de ajutor ?

Paul