On 05-Dec-18 11:23, wo...@prolinux.ro wrote:
On December 5, 2018 10:14:09 AM GMT+02:00, "Paul Lacatus (Personal)"
un server iBM x3650 cu Centos 7 update-uri la zi,  s-a oprit azi noapte

in urma unei pene de curent de peste o ora.

Acum la boot dupa POST imi spune :

Failed to set MokListRT: invalid parameter

Something has gone seriously wrong: import_mok_state() failed : Invalid

parameter

Dupa care se opreste . Nu stiu de unde sa-l apuc . Ma poate ajuta
cineva ?

in 7.6 s-a facut un update la shim-ul care tine de uefi si secureboot si
aparent la unele sisteme mai vechi - din cite am inteles pb apare la unele
dell--uri si ibm -  apare pb ta. E ceva legat de prea putin spatiu pt
variabilele EFI, daca am inteles si retinut corect.

Presupun ca  o rezolvare este un downgrade temporar la versiunea anterioara .
Eu nu stiu sa existe alta dar sapă in bug trackerul de la centos 7 (stiu
ca.exista un tracking bug acolo) si/sau intreaba pe #centos. Cu rabdare ca
americanii dorm la ora asta si oricum azi au doliu national. Eventual incearca
si pe #centos-devel, poate te baga in seama arrfab (Fabian Arrotin).

Wolfy

Am vazut acum ca e un bug de centos 7.6 https://bugs.centos.org/view.php?id=15522. Tocmai ce a facut upgrade acum cateva zile :(

Am repornit masina bootand din bios grubx64.efi selectat manual . Studiez acum ce solutie finala adopt