In afară de faptul ca e făcut de un chinez (care săracul probabil are
degeaba frigiderul plin din cauza jocurilor geopolitice de la nivel înalt)
acme.sh își face treaba cu prisosință și de când îl știu vine cu pluginuri
sa faci ce vrei și ce nu vrei, având nevoie doar de un curl/wget (și poate
un socat pe alocuri). Certbot ar fi doar pentru ca ar fi scris cică in
limbaj mai evoluat (deja fițe).

Insa pe partea de dns challenge bind + nsupdate nu mi se pare o soluție
prea granulara, de aia și caut înlocuitor. Bine pana la urma merge și o
soluție in-house care sa poată scrie într-o baza de date comuna cu serverul
dns, însă dacă roata deja o exista, de ce sa o mai redescoperi?