> Un program compilat pe un Raspberry Pi 3B+ rulează bine și frumos în timp
> ce același program, pe aceeași distribuție dar pe un RPI 0W moare cu
> "An unhandled exception occurred at $00011900:
> EAccessViolation: Access violation
>   $00011900"

Presupun ca e freepascal, asta, dupa mesajul de eroare (asa imi da Google).

> Am zis inițial că n-am instalat eu toate bibliotecile necesare pe RPI 0 și
> am scos cardul din 3B+, l-am pus în 0W, am bootat și rezultatul este fix
> același.
>
> Ce nu-i place? Știe cineva?

Cele 2 RPI au procesoare diferite, memory map diferite, plus ca optimizarile
facute de compilator ar putea sa nu functioneze corect cu procul de la PI0.

Cel mai util ar fi sa compilezi programul cu debug information si sa vedem
backtrace-ul... Si apoi vazut, cu gdb-ul, ce incearca sa faca...

--
  Claudiu N. Cismaru