Sugestia mea e sa te uiti mai atent la
https://www.nginx.com/resources/wiki/start/topics/tutorials/commandline/
(in special la diferenta intre SIGHUP si SIGUSR2) si sa vezi cand nu merge,
ce zice mai exact in loguri. In cele mai multe situatii, nu i-a placut ceva
la sanity check-ul pe care il face configului inainte sa faca ceva, poate
fi ceva de la mediul tau local sau cum e pornit. Vezi ca pe la 0.7.ceva
si-a schimbat comportamentul (in mod normal asta e istorie veche dar vad ca
povestesti de apache 2.4 de parca ar fi ceva fresh, deci naiba stie ce-i la
tine pe masina).

--
P.