Am auzit de el, or mai avea la palat pe Calea Victoriei? :) Eu sunt atât de
boomer că am avut din ăla cu centralistă...
Mă gândeam că poate am rămas eu în urmă cu rbl-urile și e o nouă modă să ai
site minimalist, nu îmi făceam probleme că nu dau de adminul serverului de
mail :)  De la generația care mănâncă iarbă mă aștept la orice, poate
adăugarea de pagini în wordpress mărește amprenta de carbon  :)