Salutare! Aveam si eu o "aplicatie" obosita de php pe desktopul meu
si am realizat de curand ca de prin decembrie nu mai e functionala...
am descoperit ca mod_php nu mai exista si se foloseste php-fpm
ce l-am instalat (era excluded si masked pt ca idea de a avea un serviciu
suplimentar
pentru 5 linii obosite mi-a parut o prostie)
Ok, instalat, unmasked si ruleaza dar o o prostie de genul:
<?php
phpinfo();
?>

e tot nefunctionala (adica imi apare o pagina goala alba la care daca dau view
source imi apare
codul de mai sus)

Pana ma pun pe google ca sa fac trecerea in python (pentru ca nici perl nici
java/javascript (acelasi lucru nu :D?))
exista o posibilitate sa fac php-ul sa mearga?

server status si info se gasesc aici:
https://asevcenc.web.cern.ch/asevcenc/apache/

Multumesc frumos de ajutor!
Adrian