Rata de erori e uriasa (5%) la RX. TCP va merge cu viteza mica, chiar daca
UDP o sa iti raporteze sute de mega (fiind neconfirmat). Din cite stiu
iperf face test UDP default deci fara relevanta ( senderul raporteaza cite
frame-uri/pachete a pus online, receiverul cite primeste...). Poate ar fi
bine de incercat si un iperf de la B la A (acolo cred ca vei obtine cei 5%
loss)
De asemenea, la wget poti captura si sa vezi cite retry-uri sunt pe TCP din
cauza packet loss.
Alex