Hmmmm, nu e "up to the kernel"

Cand rezolvi un hostname care are mai multe ip-uri, dns-ul de obicei ti le
va tot roti ca sa nu te complici tu sa alegi unul random

O aplicatie cand se conecteaza, prima data rezolva numele (getaddrinfo)
dupa care alege un ip din lista si se apuca de treaba (socket + connect)

Daca vrei sa expui adrese diferite ale unui host pentru diversi clienti
functie de ip-ul astora, bind views

Dan B