Donez o placă de dezvoltare arm64, mai jos detaliile:

    PINE A64+ board based on Allwinner A64 SOC
    CPU: 1.152 GHz 64-bit quad-core ARM Cortex-A53
    Memory: 2GB
    Storage: 32GB MicroSD card - U10
    Power: 5V @ 2A, 3.7V
    1 Gbit Ethernet

Mai multe la https://wiki.pine64.org/index.php/PINE_A64.

De e nevoie, am și un cablu HDMI disponibil la prețul de vânzare.

A fost folosită cu Ubuntu 16.04 și Armbian.  Dar merg și Android, NetBSD etc.
Vedeți toate opțiunile în linkul de mai sus.

Livrarea în București, Sector 1, preferabil la colțul blocului.  Eventual în
stația de metrou 1 Mai.  În cazuri deosebite, se poate livra și prin poștă sau
curier.

De primesc mai multe cereri, îmi rezerv dreptul de a alege fericitul beneficiar
după contribuțiile proprii free software, deci ar ajuta de le menționați,
eventual detaliați la ce a-ți folosi placa asta.  Mulțam!

P.S. O poză făcută cu cartoful propriu e disponibilă la
https://imgur.com/a/TJ7q79V, lista RLUG n-acceptă fișiere așa mari atașate.