Un mesaj catre Razvan Deaconescu , pe care va rog sa vi-l adresati Dvs
fiecare in parte.

Este vorba sa gasesc o imprimanta laser ieftina (pana in 1000 lei),
care sa mearga pe Raspberry Pi (cu Raspbian, Slack/ARM, FreeBSD).
si pe sistemul CUPS 2.2 2.3 2.4 "out of the box".

DE CE ? fiindca Raspberry Pi e o frumusete tehnica si practica,
mai frumos ca Android.

Servus, Razvan !

De Craciun si de Anul Nou iti doresc happy Unix/Linux hacking,
si tot ce iti doresti !

Vin la tine cu o intrebare : stii de o imprimanta laser monocrom,
care sa fie recunoscuta de sistemul CUPS, fara alte drivere
suplimentare ? CUPS ruleaza pe Linux/x86_64 foarte bine pt
cele 2 imprimante ale mele, dar doar cu drivere binare de pe
producator, deci nu "right of the box".

Stii de o astfel de imprimanta, pentru Raspberry Pi 4B + Raspbian/32 bit +
CUPS 2.4 / ARM ?

Eu sunt foarte multumit de raspberry-ul meu, am avut uptime-uri
de 90 de zile, de 50 de zile, de 50 de zile iara. Am pus 2 virtual hosts
cu Apache 2.4,

pe care te invit sa le vizitezi :

http://uriel.ro/
http://unixcoder.net/

O cutiuta care consuma putin, care nu are HDD ce se poate defecta,
care este solutia perfecta pt Edutainment, am trasformat-o in server
PAN/Internet. (personal area network).

Deci te intreb pe tine, ce imprimanta (Xerox, HP cu hplip, Canon)
sa pun pe o intrare USB, care sa fie recunoscuta automat de CUPS/ARM
fara sa fie nevoie de binare proprietare (ARM/amd64/i386).

Iti multumesc pt un eventual raspuns, si daca nu stii, te rog forwardeaza
la cine stii ca are cutiuta asta care e o minune mai mare decat Android.

Mai am 2 intrari libere pe USB, una vreau sa fie imprimanta, iar alta sa
fie un HDD de 2TB USB extern pt liste de discutii (mailman 2.1), email
(Postfix + SPF  + DKIM + DMARC), etc

Alexandru

http://unixcoder.net/