Salutare,

Fabrica la care surubaresc cauta personal:
- Web developer - mostly node, python
- Support / devooops (scuze!)
Cu ce atelaje lucram si de ce? Linux, Exanic/Cisco Nexus,
Xilinx/Solarflare pentru low latency / HFT (sub 5us, unde uneori 6ns
fac diferenta intre pass/fail)
Se lucreaza de oriunde ai access l sursa decenta de curent si internet
(acasa, plaja, autogara), decat ca daca ai ghinionul sa stai in Syd va
trebui sa apari in birou o zi pe saptamana. Fiindca remote, deviza
partidului e "question everything, never assume".
Inca nu am fisa postului, dar daca stiti pe cineva care indeplineste
cat de cat criteriile (tz obligatoriu) m-as bucura sa aflu ca exista.
Mersi si multa bafta.

Adi "tatal meu e turnator, mama mea e filatoare" Pircalabu