Ok

Multumesc

Adi Rotaru

On 10/24/2023 11:31 AM, Paul Lacatus via RLUG wrote:
*Salut la toata lista RLUG
*

*Sunt Adi Rotaru.
*

*Poate va mai amintiti de conferintele ROSE'93 - ROSE'96 organizate de GURU !
*

*Atunci la prima conferinta la Cluj, ROSE'93 am avut doar 1 invitat din Statele Unite: Jeffrey Haemer de la Usenix. Dupa el in 1994-1996 au venit toti ceilalti: Stallman, Linus, Quarterman etc..*

*Miine 25 octombrie la Mariott, sala Constanta, de la ora 10:00 organizam RITE 2023:  "30 ani de Internet in Romana"*

*Va fi prezent (in persoana) Jeff Haemer dar si Mike Karels, cel care a scris BSD-ul si primul TCP/IP din lume cu Van Jacobsen.*

*Dar va vorbi on-line si Paul Vixie VP Amazon AWS Security. Mai exista si inregistari de la Vinton Cerf si de la Esthet Dyson, dar
si multi oameni care au pornit retelele din Romania in anii 90.*

*Daca vrei sa partici este simplu: https://rite.org.ro/#inscriere
*

*Nu este cu taxa*

*Sper sa ne vedem acolo*