On Tue, Apr 23, 2024 at 5:17 PM Mihai Osian <mihai.os...@gmail.com> wrote:

>   Nu stiu la MariaDB, ca eu am de-a face mai mult cu Oracle. Poti sa
> incerci "ANALYZE TABLE <table_name>", care posibil ca da shutul dorit.
> Documentata e aici:   https://mariadb.com/kb/en/analyze-table/
>   E un link acolo despre InnoDB Persistent Statistics
> <https://mariadb.com/kb/en/innodb-persistent-statistics/> , unde zice ca
> "Before MariaDB 10.0 <https://mariadb.com/kb/en/what-is-mariadb-100/>,
> InnoDB statistics were not stored on disk, meaning that on server restarts
> the statistics would need to be recalculated, which is both needless
> [...]

Am dat cu analyze dar nu l-a impresionat, pana acum doar rebuild la tabela
a ajutat si incerc sa-mi dau seama cum urmaresc cat de tare diverge cu
realitatea. In cel mai rau caz fac manual alterurile alea o data pe luna
sau ceva. Am mariadb 10.5.x (deci nu e aia) si paginile alea de
documentatie mai mult m-au bagat in ceata.

Mersi de reply, incepusem sa ma gandesc ca n-a ajuns mailul pe lista lol :)

--
P.