Acum eu nu prea îmi dau seama de problema pe care o întâmpini: în mod normal orice modem care merge pe linux ar trebui să poată, nu? (presupun că serviciul în sine îl instalezi pe un server)

Problema mai mare mi se pare că în rețeaua gsm o să ai un ip privat și nu știu dacă cele două modemuri s-ar vedea între ele; eu știu că am avut acum vreo 10 ani dificultăți în a obține un IP fix - voiam să fac un fel de conexiune pentru failover - și cred că acum e mai complicat ca atunci.

Dacă te interesează strict model de stick, eu am ăsta : Huawei Technologies Co., Ltd. K3765 HSPA pe un freepbx, deci merge și pe voce, cu atât mai sigur pe date. Cred că astea de la Huawei merg cam toate, sper că nu mai sună și la Beijing ocazional dar asta e :)