Da, mă bate și pe mine gândul să folosesc așa ceva dar pentru alte aplicații.

Însă nu îmi e încă foarte clar dacă windows server pentru ARM e suportat de ele, văd că mai nou au suport de ARM dar nu am încercat și nu știu precis care suportă și care nu ( în tot cazul suportă doar ARM64).

Momentan am în pod un laptop Toshiba Satelite  pe post de storage; mi se pare soluția ideală pentru așa ceva mai ales pentru că încă îi mai ține bateria și deci nu am probleme cu întreruperile tipice de electricitate de 5-10 minute din zonă; mai mult, nu are ventilator ceea ce e un mare plus pentru condițiile în care lucrează (precedentului i-a cedat după vreo câteva luni ventilatorul).

Pe ăsta ar merge probabil și windows server, de aici ideea, să iau ceva asemănător - dar nou .

Dar cred că o să iau și o jucărie din asta ca să mă joc un pic cu ceva aplicații linux, e un alt use case interesant pentru mine. Aș vrea să testez oricum și o variantă cu samba4 pe post de controller secundar de domeniu (caz în care nu aș mai avea limitarea cu OS-ul) însă nu vreau să merg direct în producție cu el, deși în zilele noastre... :)