On Thu, May 23, 2024 at 11:56 AM Alex 'CAVE' Cernat via RLUG <
rlug@lists.lug.ro> wrote:

> acum sincer, cand vorbim de configuratie de brand, nu vaporene ce mai
> facem noi incropind din draq stie ce ... atunci la nivelul ala eu unul
> ma astept sa mearga din fuleu fara probleme de compatibilitate (macar la
> prima rulare, ca in rest ... vise umede, tot se strica ceva in feng shui
> mai devreme sau mai tarziu)

Din experienta mea de pana acu, fix "la nivelul ala" incepi sa dai de
tampenii gen "iti trebuie driverul proprietar de la noi care merge doar pe
RHEL tzshpe si doar daca ai configuratia hardware cutare pentru ca am decis
noi sa hardcodam irq-uri sau alte chestii care pot genera conflicte".

--
P.