incepe sa ma "patrunda discutzia asta" ... ca sa vedem daca kiar
solutzia simpla nu e evidenta pentru totzi:
        ai incercat ca useru' care lureaza la resp. doc sa il mute de pe
server la el in comp sau sa faca un fel de "flag" undeva in asha fel ca
ceilaltzi sa shtie shi sa nu se apuce sa scrie in acelashi timp ?
        sau (ce naiba) sa instalatzi un chat OARECARE shi sa discutatzi
intre voi ?!?

On 21 Nov 2002 13:55:38 +0200
Valentin Cozma <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
> [EMAIL PROTECTED]
>
> One5 Corporation
> http://www.one5.com
>
> USA
> Mail: 268 Bush Street, Suite 3042, San Francisco, CA 94104
> Phone +1 (415) 357 9974   Fax +1 (415) 707 2163
>
> EUROPE
> Mail: Str Intrarea Glucozei No 37-39, sector 2, Bucharest, Romania
> Mobile +40 723 190 126
> Phone +40 (21) 243 0580   Fax +40 (21) 243 0579
>
> ---
> Pentru dezabonare, trimiteti mail la
> [EMAIL PROTECTED] cu subiectul 'unsubscribe rlug'.

---
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL PROTECTED] cu subiectul 'unsubscribe rlug'.
REGULI, arhive si alte informatii: http://www.lug.ro/mlist/

Raspunde prin e-mail lui