lasa ca am incercat ieri sa pun driverele de la nvidia pe un slack 8.1
pus kernel, pus glx, rebutat, pornit x cu startx, misto logo de nvidia :-)
( bine ca crapa la greu pana cand mi-am dat seama ca se schimba modulul
din nv in nvidia ); a mers mplayer-ul in full screen perfect ... si cica
gata, hai sa rebutez si sa pornesc in init 4

si atunci sa te tzii, ca s-a futut totul ( kdm-ul pornea in draci fara
wallpaper si cu linii misto de tot in spate, adio fereastra de introdus
contul si parola ) ... etc ... etc ....

partea nashpa e ca driverele sunt pentru x 4.0.2 si eu am 4.1 sau 4.2

Alex

--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la