On Mon, 21 Jul 2003, Claudiu Cismaru wrote:

> Salut,
>
> Mai foloseste cineva 2.5(6) cu XFS ? Daca da, ce versiune ? La mine
> $subj mi-a cam corupt datele...

Ma asteptam sa corupa. De altfel eu nu am ajuns la stadiul cu corupt date,
deocamdata (inca) imi crapa cand rulez ltp (lpt.sf.net). Trebuie intai sa
nu crape, apoi sa ruleze dbench 100, bonnie++ consecutiv o saptamana apoi
xfstests inca o saptamana (din cvs de la SGI , modul xfs-cmds) si poate
atunci pun ceva date pe el ;)

Mihai RUSU

Disclaimer: Any views or opinions presented within this e-mail are solely
those of the author and do not necessarily represent those of any company,
unless otherwise specifically stated.

Raspunde prin e-mail lui