Salut.
Acu' vreo 2 zile am pus un slack 8.1 pe un
amd k6-II la 500 cu 128 ram si o riva tnt2 cu 32 video ram.
Am stat si m-am coit un pic si-am pus xface 3.8.16 ca interfata
grafica, cu ultimele drivere de la nvidia si suport de agp
compilat in kernel (agp-gart),kernelul e 2.4.20.
Toate bune si frumoase pana cand la un moment dat sistemul a inghetat.
Mare lucru nu facea : mergea xmms si vre-o 2,3, pagini de web.
AM incercat tot ce mi-a trecut prin cap: schimbare de console, diverse
combinatii de taste insa nu a vrut decat de la buton.
Cand l-am repornit m-am uitat prin loguri si nimic.
Are cineva idee de ce s-ar putea intimpla una ca asta?
Pe mine m-a bagat in ceata.
Componenetele hardware sunt ok ca le-am tras niste teste dupa aia...

10x.
Kta.

Raspunde prin e-mail lui