Am o problema deranjanta cu un cd-rw TEAC CD-W548E pe care incerc sa=20
scriu cd-uri rw formatate udf.

Am pus patch-ul corespunzator, am compilat kernelul astfel:
CONFIG_CDROM_PKTCDVD=3Dy
# CONFIG_CDROM_PKTCDVD_WCACHE is not set
(si ca modul si cu write cache si fara), am instalat udftools, am=20
formatat un cedeu udf si am inceput sa scriu pe el.
Daca scriu fisiere mari (50..100) Mo, scrie frumos cu o viteza de=20
500..800 ko/s, in functie si de calitatea cede-ului.
Daca scriu fisiere mici si multe, incepe furtunos cu viteza mare, dupa=20
care se t=E2r=E2ie undeva pe la 10..20 ko/s.
Unitatea este secondary-master, avand ca slave tot un teac, dar cd-rom,=20
daca are vreo importanta.
Am incercat toate combinatiile la compilare: modul/built in kernel sau=20
cu/fara write cache. In toate combinatiile face la fel.
Any ideas ?

=2D-=20
Dragos P
126296 luser