On Sun, 9 Nov 2003 04:20:21 +0200 (EET) Mihnea-Costin Grigore
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>      Hmm, eu cred ca faceti o confuzie aici: viteza procesoarelor
> "desktop" nu se poate modifica prin ACPI. P4 are o modalitate prin
> care isi reduce singur viteza daca se supraincalzeste, dar nu tine de
> ACPI. Si oricum, aici este vorba despre Athlon. La procesoarele
> "mobile", schimbarea vitezei in modul "SpeedStep" sau "PowerNow" se
> face prin modificarea voltajului si a multiplier-ului, care printre
> altele la cele desktop este blocat.

Si atunci cpufreq si /proc/acpi/processor/CPU1/throttling ce sint? E
adevarat ca daca dai 'cat /proc/acpi/processor/CPU1/info' pe un desktop
o sa vezi probabil numai throttling, nu si power sau performance
management, dar se poate totusi face ceva prin ACPI.

--
GZ