ce worm si ce spoofer poate fi ca eu chiar nu mai inteleg nimic?
ceea ce m-a facut sa scriu despre asta este ATENTIE:
azi am vazut ceva absolut identic dar:
[EMAIL PROTECTED](adica userul meu) a devenit [EMAIL PROTECTED]
[EMAIL PROTECTED] a devenit [EMAIL PROTECTED]
iar
[EMAIL PROTECTED] a devenit  [EMAIL PROTECTED]

sintetizand:
[EMAIL PROTECTED] a primit (era sa primeasca, ca l-am sters eu din
queue) de la mailer-daemonul meu cum ca nu poate sa trimita mailul pe
l-a trimis la  [EMAIL PROTECTED] din cauza de overquota.
in rest, totul seamana.

problema e ca atat [EMAIL PROTECTED] cat si [EMAIL PROTECTED]
nu puteau sa primeasca mesajele, cu atasamente cu tot, de la user1 la user2
respectiv de la ricky catre user4.

mentiune:
in afara de "user" si "company", celelalte denumiri sunt reale.

Ground Zero wrote:

>Cred ca se poate lamuri care e treaba vazind mesajul original pe care
>i-l citeaza, nu, respectivul qmail. Daca e chiar un mesaj trimis de
>user1 spre user2, una din doua, ori a facut cc la guta si nu-si aduce
>aminte (auto-completion in Outlook, poate?) ori e ceva mai ciudat.
>
>Daca user1 nu a trimis respectivul mesaj, poate fi un spoof, care se
>poate datora fie unei persoane, fie unui worm sau virus. Worms fac des
>chestia asta, infecteaza un al treilea computer (sa zicem user3 avind in
>vedere ca din headere pare ca nu s-a circulat pe afara, desi poate fi
> [...]

This e-mail was scaned with RAV AntiVirus on behalf of Romanel International Group