Am o problema cu conexiunea dialup la internet. Pot sa folosesc
circuitul de voce dar nu pot sa apelez ISP. Nici din linux nici din
"ferestre". Daca formez numarul ISP manual se aude celalalt modem. Din
minicom imi spune "no carrier" dupa ce formeaza numarul si mai asteapta
cateva secunde, dar am impresia/aproape sigur-(era 1 dimineata:( dupa 6h
de variate incercari) ca nu aude nici tonul pentru dialup. Depanatorul
ROMTELECOM mi-a spus ca daca merge serviciul vocal n-are treaba ca eu
asta platesc doar voce nu conectare Internet! Si abureala la greu! Da la
bani se infing!
    Sunt conectat la o centrala analogica, si mai am niste prize
telefonice in paralel nefolosite (nici una din chestiile n-at trebui sa
fie un impediment).
    Poate sa-mi spuna cineva cum pot sa formez eu numarul ( la
discul/tastatura telefonului) si dupa aia sa las modemurile sa-si faca
treaba?

    O chestie misto: in goaza ca sa fac o conexiune manuala cumam zis
mai sus cica trebuie sa bifez casuta cu operator assisted din
Properties/Advanced dar eu n-am vazut-o:) ...si asta pe doua goaze cu
xp:Minunate facilitatile noastre dar lipsesc cu desavarsire!-mai exista
si varianta sa ma insel.

Gabi (deRutat)