> Claudiu Cismaru: Separatia de culoare se poate regla fin pentru a specifica
> foarte exact cantitatea de culori generata pe fiecare plan de CMYK functie
> de culoarea din RGB. Daca vrei, poti sa generezi negru complet; poti sa
> generezi negru doar din CMY; totul e posibil, chiar si setarile extreme pe
> care le-am zis mai sus si care nu sint aproape niciodata utilizate.

Nu vorbeam neaparat de Adobe. De exemplu, in Corel Draw, daca ii dai in picker
K 100%, si dai pe RGB iti scoate 0, 0, 0, dar daca ii dai in RGB 0, 0, 0 nu
iti scoate in K 100% ci iti socate in toate canalele C M Y si K. Nu am spus
ca ar fi gresit dpdv "matematic" ci ar fi risipa de culoare si cum spuneai tu
(lucru care nu il stiam): saturatie a hartiei.

In Photoshop azi, de exemplu, am luat o negru Pantone (una din game), am
trasat ceva pe ecran si a pus-o corect pe canalele CMYK. Nu acelasi lucru s-a
intamplat cu rgb (0, 0, 0) generat de mine... Motoarele nu sunt chiar
exacte... si pe buna dreptate :)

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui