peste vreo 2 saptamani nu ar fi un efort financiar prea mare. adica nu
ar fi fost acuma ca aveam bani pus la o parte dar am dat comanda de la
altcineva ptr debian si mi-a trimis 7 cd-uri cu tot felul de filme XXX
si mio si luat la ramburs 350000 lei. asta mi-a fost tzapa. eu
downloadez cd1 dar am un net foarte nasol imi vine constant cu 2.2 kb/s
si astept sa inceapa scoala sa-mi recuprez de la unu banii ca mi dator
si poate voi putea sa-mi cumpar distributia.....

apropo eu sunt relativ mai nou in Linux (incepator) si mie urat
windows-ul......... si si microsoftul......