salutare din nou,

am instalat pe calculator redhat 90 si ieri seara mi-am instalat debian
woody, toate bune si frumoase, numai ca nu mi se pornea x-ul si am
configurat dar nimika,fatal error:no screens found, si de aia no screens
found ptr ca am geforce 4 mx 440 si nu are in lista de drivere si asa nu
poate sa-l emuleze ma gandesc eu.dar sa lasam asta ca nu conteaza ca
merge debianul pe celalat calculator , mai greu dar merge, marea
problema este ca la botare se porneste direct debianul si redhatul nu-l
pot porni decat cu disketa de boot si va rog eu daca putei sa-mi dati
niste sfaturi respectiv comanda de fixare a mbr .pls
p.s.  redhatul este pe /dev/hda9 cum fac sa nu mai ramana urma de debian
in calculator ??? formatez partitia hda14 pe care este intalat??

Once again ------- Merci!!!

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui