By the way - hai sa ridicam (astia cu Linux in domeniul corporate) un site ceva pe
phpnuke etc in care sa scriem review-uri de linux pe diverse servere.
Eu unul am (ne)sansa sa ma lovesc de IBM eSeries si xSeries de toate natiile pe care
pun linux.
Ar fi misto sa punem tips, caveats etc, sa stie si altii de cum se face cand dai cu
capul de un server.
De curand de ex am pus un TFM (great job, MihaiM) pe un mai batran x230 si am muncit
ceva pana sa il fac sa vada ServeRaid.
etc etc

[EMAIL PROTECTED] wrote:
> O sa le iau mai degraba pe linie IBM, avem agreementuri si discounturi cu ei...
> Oamenii erau oricum intrigati, se pare ca sunt primul(?!) care cumpara Opteron in
> .ro :(
> Eu aveam nevoie de ceva de test.

Man, si eu am fost tentat la un moment dat pt 325 dar pana la urma am preferat 335/345
:)
Tine-ne la curent cum merg..

jk