On Fri, 2004-01-16 at 18:01, Tiberiu Atudorei wrote:
> daca merge las-o asa. daca nu fuga la cel care ti-a vandut-o si cere
> garantia.
> placile imprimate au uneori componente lipsa (de exemplu daca placa video
> nu are capabilitate video in - video out pot sa lipseasca o caruta de
> componente.

Stiu chestiile cu lipsa de componenete, ca se mai fabraica placi de
diferite configuratii prin adaugarea sau schimbarea unor componenet si
atunci fabricantul face o schema de placa imprimata si pe alea se
construesc mai multe tipuri de produse finite, dar aici este problema ca
nu merge si ca eu nu stiu de unde lo fi el cumparat, parca lo primit pe
gratis  de la cineva .......am zis ca nu e propeietatea mea.

totusi astept inca ........ link-uri